Festival Amal

GAL

O Festival Amal é o Festival Internacional de Cine Euro-Árabe que se celebra en Santiago de Compostela dende o 2003. Este ano será dos días 23/10 ao 27/10.

Esta iniciativa nace dende a Fundación Araguaney. Para quen non a coñeza esta fundación comeza a súa vida en 1984. Fundación Araguaney-Puente de Culturas (que é como se chama dende 2004) ten como obxectivo principal a unión entre as culturas española, hispanoamericana e árabe. Dende 2008, é Membro da Alianza Mundial para a Diversidade Cultural da UNESCO. Aínda que naceu en Santiago de Compostela opera en toda España. Como dato curioso o nome desta entidade cultural fai referencia á árbore nacional de Venezuela. Esta árbore pode chegar a medir 12 metros e é capaz de medrar en condicións extremas.

A Fundación aposta polo dialogo entre culturas dende o cine porque o consideran “como unha linguaxe universal capaz de fomentar este encontro”. Por iso impulsan cada ano a iniciativa do Festival Amal no que se pode encontrar un escaparate cara o cine euroárabe de produción independente e de contido social.

Ademais, non soamente se aposta pola celebración do festival, senón que fan Rutas por diferentes cidades de Galicia e, este ano como novidade, Sevilla; celebraron o “Outono de Cine” (Santiago de Compostela) ou Ciclo de “Martes de Cine” (Sevilla), proxeccións  en Lugo, Pontevedra e Ourense.

Pese a ter tantos medios ao noso alcance para coñece a verdade e a realidade que nos rodea a maioría da xente segue a vivir un pouco na ignorancia, sobre todo aquela que nos queren impoñer algúns medios de comunicación.

“Amal significa esperanza, e esta é o motor da nosa loita”– escribe o director na web do festival.

“IGNORANCIA + PODER = TIRANÍA

IGNORANCIA + CARTOS= CORRUPCIÓN

IGNORANCIA+ IDEOLOXÍA = EXTREMISMO

IGNORANCIA + POBREZA = VIOLENCIA

IGNORANCIA + LIBERDADE = CAOS”

(Extracto da carta)

WEB DO FESTIVAL: https://www.festivalamal.com/

 

ES

El Festival Amal es el Festival Internacional de Cine Euro-Árabe que se celebra en Santiago de Compostela desde el 2003. Este año será de los días 23/10 al 27/10.

Esta iniciativa viene dada desde La Fundación Araguaney. Para quién no la conozca esta fundación nace en 1984. Fundación Araguaney-Puente de Culturas (que es como se llama desde 2004) tiene como objetivo principal el acercamiento entre la culturas española, hispanoamericana y árabe. Desde 2008, es Miembro de la Alianza Mundial para la Diversidad Cultural de la UNESCO. Aunque nació en Santiago de Compostela opera en toda España. Como dato curioso el nombre de esta entidad cultural hace referencia al árbol nacional de Venezuela. Este árbol puede llegar a medir 12 metros y es capaz de crecer en condiciones extremas.

La Fundación apuesta por el dialogo entre culturas desde el cine porque lo consideran “como un lenguaje universal capaz de fomentar este encuentro”. Por eso impulsan cada año la iniciativa del Festival Amal en la que se puede encontrar un escaparate hacia el cine euroárabe de producción independiente y de contenido social.

Además, no solamente se apuesta por la celebración del festival, sino que hacen Rutas por diferentes ciudades de Galicia y, este año como novedad, Sevilla; e ha celebrado el “Outono de Cine” (Santiago de Compostela) o el Ciclo de “Martes de Cine” (Sevilla), proyecciones en Lugo, Pontevedra y Ourense.

Pese a ter tantos medios a nuestro alcance para conocer la verdad y la realidad, la mayoría de la gente sigue a vivir en la ignorancia, sobre todo aquella que nos viene impuesta por algunos medios de comunicación.

“Amal significa esperanza, y esta es el motor de nuestra lucha”– escribe el director en la web del festival.

“IGNORANCIA + PODER = TIRANÍA
IGNORANCIA + DINERO= CORRUPCIÓN
IGNORANCIA+ IDEOLOGÍA = EXTREMISMO
IGNORANCIA + POBREZA = VIOLENCIA
IGNORANCIA + LIBERTAD = CAOS”

(Sacado de la web del festival)

WEB DEL FESTIVAL: https://www.festivalamal.com/

b7932e_7691b01a916f4574a0a1ef11edc6e4b8-028

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s